perjantai 6. maaliskuuta 2009

Kurssi meni hukkaan :-(

Olin keskiviikon ja torstain kurssilla. Ihan mielenkiintoinen tietokoneohjelmakurssi, mutta olin niiiin väsynyt! Join molempina päivinä 3 kuppia kahvia ja otin kahvitapletin, silti osa opetuksesta meni ohi korvien (yleensä juon vain 1/2 kuppia kahvia). Eilen melkein nukuin ruudun äärellä. Voi väsymys! En tiedä, johtuuko edellisen viikonlopun pohjanmaan reissusta vai mistä. Olen yöt kyllä nukkunut kuin tukki, vähintään 7 tuntia per yö. Eilen kurssilta kävelin 9 kilsaa, jos vaikka olisin piristynyt. Kylmä tuli ja kuumeinen olo, joten jäin tänään suosiolla kotia. Olen lojunut sohvalla ja lukenut yhden kirjan kannesta kanteen: Kati Lepistön "Silmänräpäys". Sitten kun aloin nukkumaan, niin tietysti puhelin soi. Näin käy aina.
Huomenna pitäisi (huom! "pitäisi??") mennä kirpputorille myymään, aamulla lähteä 6.30 kotoa. Auto pitää outoa ääntä ja mua ei huvittaisi lähteä! Outo ajatus minulta, joka olen aina ollut kiinnostunut kirpputorille menosta. Taidan olla sairas. Katsoo nyt, menenkö vai enkö mene. Nyt menen takaisin sohvalle katsottuani, voiko kirpputoripaikan perua (ei voi ja maksettu aikoja sitten).

Ei kommentteja: