sunnuntai 4. tammikuuta 2009

Sohva, älä karkaa!

Olen tänään pitänyt sohvaa paikoillaan. Toisin sanoen on ollut kuumetta (minulla, ei sohvalla) ja olen loikoillut olohuoneen sohvalla välillä katsoen digiboxista jotain tosi vanhaa ohjelmaa - eli olen tyhjentänyt boxia, ja välillä olen nukkunut. Syönyt olen yrittänyt, ei tosin maistu. Joulutortutkin saavat nyt jäädä. Sanoin SQ:lle, että ei tarvitse enää tyydyttää minun joulutorttunälkää, kyllä se nyt on tyydytetty tältä erää. Maistuivatkin niin "puulta" tänään, kun en oikein maista mitään.

Piti väsätä kirjeitä ihmisille, joiden kirjeet ovat maaneet pöydälläni helmikuusta 2007 lähtien! En ole jaksanut. Sain sentään 7 kirjettä tehtyä, kun en ole vuoteen tehnyt yhtään.
Voitko kuvitella, että minulla on joskus ollut 88 kirjeystävää. Nyt ei ole kuin muutama hassu. En jaksa enää vaihdella postimerkkejä, kun harrastukset ovat vähän vaihtuneet muihin juttuihin.
Nyt kirjoittelen näille jäljelle jääneille, että lopetan koko touhun. Ei ole aikaa ja intressejä.

Ei kommentteja: