torstai 15. tammikuuta 2009

Piristystä arkeen: posti toi yllätyksiä!



Posti toi kivoja yllätyksiä. En jaksanut eilen käydä postilaatikolla, joten tänään oli sitten tuplasti yllätyksiä. Ylempi kortti tuli Englannista vanhaan osoitteeseen, sen takia kesti. Alempi ihana ristipistopingviini on Koivunlehdeltä. Kuvasin myös tapettikuoren (kortin alla). Kiitos!!

Olen nyt ollut paremmalla tuulella. Maha ei ole kipeä, joten taitaa kahviton ja suklaaton (laktoositon) kuuri auttaa. Mietin, miten minä sitä suklaata voisin nauttia ilman vatsavaivoja, ja kun mie niin tykhään tuosta suklaasta! Ehkä otan lauantain sellaiseksi suklaapäiväksi: vedän naamaani yhden lactrasen ja sitten nautin sen viikkoannokseni suklaata kerralla heti perään. Hm, täytyy kokeilla lauantaina. En minä kyllä levyllistä vedä, mutta jonkin verran.

Lämpömittaus on tehty. En enää ihmettele, jos sälekaihtimet heiluu ikkunoiden välissä. Jotain on pielessä ikkunoiden ja ovien pokeissa. Saanemme siitä lausunnon myöhemmin. Ehkä sitä villaa puuttuu sieltä, ja sen takia ikkunoiden luona vetää.
Olen tänään siirrellyt paikoilleen ne huonekalut, mitä nyt yksin voin siirtää. TV:n siirto saa jäädä huomiselle, kuten työpöydätkin. Nyt otan japaninkielen kirjan kiltisti käteen ja menen unipillereitten kanssa kutsumaan nukkumattia. God natt!

2 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Oletko koittanut tummaa suklaata. Jos siitä tykkäät, siinähän ei juuri taida laktoosia ollakaan :)

Ja ilmeisesti HYVÄÄ MYÖHÄSTYNYTTÄ SYNTTÄRIÄ!

Maju kirjoitti...

Juu, olen kokeillut tummaa suklaata. Se on ihan ok, mutta ei niin hyvää kuin maitosuklaa. Ja kiitos onnitteluista!