torstai 31. joulukuuta 2009

Joululahjoja saatu...

Olin minäkin näköjään kiltti ja sain muutamia lahjoja:

Liimapuikkoja, leikeltäviä 3-D enkelikuvioita (ooh, nyt siis täytyy noita alkaa leikkelemään, jotta ovat ensi jouluksi valmiit), viimeisin Aku-kirja, pingviinileffa ja pingukalenteri tulevaksi vuodeksi.

Ja kun SQ:lle mainitsin, että erään kaverin luona pelasin golffia, tennistä, ensimmäinen kerta, kun kehuin konsolipeliä, niin tässä sitten tulos. Pääsen huitelemaan mailaa ja heittelemään keilapalloa sekä jumppaamaan tv:n ääressä ihan olohuoneessamme tuon mustan vaa´an kanssa.

Lämpimät sukat ja keltainen korismaali (siis mariskooli) rgb-värien joukkoon (rgb = red, green, blue)

Pari mukia ja kosmetiikkaa.

Ja kaikkein huvittavin: tällainen Ramón, tanssivan ja höpöttävän pingviinin. Täältä Youtuupista voit katsoa, miten se tanssii.

Tällaisia paketteja siis availin Tapaninpäivänä.

Tosin, kuka sitä rattipeliä sitten pelailikaan? Me joskus pelaamme kahdestaan, mä vain olen niin kökkö ja ajelen koko ajan tieltä ulos ja tulen viimeisenä maaliin. Pidän mieluummin niistä oikeista urheilupeleistä: tenniksestä, keilauksesta, nyrkkeilystä (jota en ole vielä kokeillut kotona). Juuri tuli mieleen, voiko sitä nyrkkeily-peliä pelata myös "netissä". Ainakin tuota autopeliä voi pelata muiden wii-konsolin omistajien kanssa yhtä aikaa (maailmanlaajuisesti). Kaikkea ne japanilaiset keksii, minä vasta nyt keksin tämän wiin, vaikka on ollut jo markkinoilla vaikka kuinka kauan.

Eräs laihduttava tuttava on kertonut, että nyrkkeillessä tulee oikein hikikin. Joo! Tuollaisista peleistä minä pidän!

Ei kommentteja: