sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Ankka söi sukkaa

Olisittepa nähneet mun ystävän ilmeen kun kerroin seuraavaa:

"Mä yhtenä aamuna heräsin ja katselin, kun frotee-ankka oli jähmettynyt lattialle, nokka sängyn reunalla. Voi raukkaa, ei ollut ehtinyt takaisin sänkyyn, ennen kuin ihmisemo herää. Oli sitten joutunut jähmettymään epämiellyttävään asentoon siihen lattian ja sängyn välimaastoon.

Pukiessani huomasin, että mun keltaisesta pingviinisukasta oli kantapää syöty pois. Mä vähän toruin frotee-ankkaa, mutta ei se kyllä mitään myöntänyt.
Sitten noi pingviinit ja ankat kakkii villakoiria ja nöyhtää ympäri kämppää. Pitäisi niitten jälkiä siivota... Päivät pääskytysten ne vaan kattoo telkusta kaikki lastenohjelmat, mutta ei ne mitään järkevää tee. Ja aina löytyy parittomia sukkia kaapista. Miksei ne voi syödä sukkaparin kerrallaan?"

:-)

Elokuun lopun muuttoa hjelppaamassa oli yksi työkaveri. Hän ihmetteli, että mitä olivat ne pienet riippumaton näköiset jutut mun kaapissa. Mä sanoin, että pitäähän pehmoillakin omat sängyt olla. Hän ratkesi nauramaan aivan mahdottomasti! Oikeasti nuo ovat banaaneja varten, höh!

1 kommentti:

koivunlehti kirjoitti...

Hih hih hii.. :DD