lauantai 3. elokuuta 2013

1 kuukausi, 4 viikkoa, 31 päivää

Se on kohta ohi! Meinaan tätä kotona olemista. 2.9. lähden töihin. Pari viikkoa aikaisemmin tytöt aloittavat harjoittelun päivähoidossa. Päätimme laittaa heidät yksityiseen päivähoitoon, mikä on liikunta- ja ilmaisupainotteinen. Yksi tuttu suositteli.
Minähän laitoin hakemukset sinne jo vuotta aikaisemmin, että varmasti pääsisivät sinne. Ja kävin silloin vuotta aikaisemmin jo tutustumassa. Nyt kävin Sq:n kanssa katsomassa uudestaan toukokuussa, ja se on menoa sitten. Kuukauden päästä alkaa ne kuuluisat ruuhkavuodet.
Mua on odotettu töihin. Itse välillä olen ollut innoissaan, nyt ennemminkin kauhistuttaa.
En ole tehnyt sitä kaikkea kivaa, mitä olin ajatellut. En ole askarrellut, en ole liikkunut, en katsonut telkkua - digiboxia tyhjäksi.
Se aika vaan valui jonnekin... Kirpputoreilla on tullut käytyä ja paljon!!!
Ja facessa roikuttua. Olen aivan koukussa faceen! Varsinkin, siihen kirppissivustoon...
Sitä kautta olen myynyt tavaraa jonkin verran. Viimeksi lähti ylimääräinen leikkihiekka, mikä ei mahtunut meidän/tyttöjen uuteen hiekkalaatikkoon.
Laittanen hiekkalaatikosta kuvan myöhemmin.
Matkasängyt, matkasyöttötuolit, tavalliset syöttötuolit, pinnasängyt - kaikki myyty pois. Lastenvaatteista kaikki alle 74-senttiset olen myynyt tai lahjoittanut pois.
Face ja huutis ovat laulaneet.
Tyttöset kasvavat, niin ei me enää tarvita noita yllä mainittuja tavaroita.
Ai niin, keittiön ja eteisen välisen portinkin myin pois. Noilla alkaa olla jo niin paljon älliä, että uskovat jo sanaa. Täyttäväthän ne kohta kolme vuotta lokakuussa.
Vielä on aitaus telkun edessä. Ajattelin, että se voisi syksyllä ottaa pois, mutta olkoon nyt vielä.
......
Sq on lomalla. Reissaamme hullun lailla, koska sitten loppuu reissaaminen. Olen käynyt kirppareilla, koska sitten loppuu kirppiksillä käynti. Olen ostanut tytöille talvikengät, talvihaalarit, sandaalit yms. moneksi vuodeksi eteenpäin, koska kohta ei ole enää aikaa kierrellä kirppiksiä ja etsiä edullisia vastteita tytöille.
Mä olen sitä mieltä, että sitten kun lähden töihin, loppuu elämä, loppuu kaikki kiva.
Saas nährä kuinka meikäläisen käy.
.........
Just nyt tytöt nukkuvat vieressäni lattialla. Ovat viime aikoina menneet ongelmitta nukkumaan kun päiväunet on otettu lennossa jossain autossa...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heh, siltä sen kai kuuluukin tuntua. Et ehkä usko, mutta alkujärkytyksen jälkeen kun kaikki ovat tottuneet uuteen onkin taas myös aikaa tehdä mukavia juttua.

Tuula kirjoitti...

:) Alku tuntuu kamalalta. Kaikkeen tottuu ja pian tuntuu täysin normaalilta olla töissä