tiistai 23. elokuuta 2011

Ei ole päälle pantavaa?

Tässä yhtenä päivänä alkoi harmittaa, kun en löydä kaapista mitään päälle pantavaa. Päätin kahden pikkuapurini kanssa siivota vaatekomeroni ja laittaa poistoon paljon, jotain. En vielä tiennyt, mitä, mutta selvisi, kun latasin vaatepinot sängyille.

Kun on liikaa vaatteita, niin väkisinkin jää jotain kaapin perukoille. Yksi jätesäkki tuli puolilleen, kun innostuin siivoamaan. Laskin t-paitani: 75 kappaletta!!! Mitä hemm... mä teen niin monella t-paidalla? Osa ei edes mahtunut kunnolla (kun on tullut kiloja raskauden jälkeen), joten ei kun poistoon, eikä odottamaan, että sit-ku-laihdun-niin... Laitoin puolet pois. Nyt minulla on "enää" 37 t-paitaa! Osa paidoista olen saanut. En ole ostanut itselleni t-paitoja vuosiin. Viimeksi ostin t-paidan itselleni vuonna 2004, jolloin kävimme Aruballa. Sen t-paidan vielä säästin, vaikka oli kokoa 150 cm (lasten koko mahtui minulle). Se kyllä kävi poistoon-pinossa, mutta tulin toisiin ajatuksiin. Jostain kumman syystä.

Kysymys: Kuinka monta t-paitaa sinulla on?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ohhoh, jopa oli paitoja kertynyt.. :)

Maarit kirjoitti...

Ihan oikeita t-paitoja mulla ei varmaan oo, kun kymmenkunta. Sit on hihattomia, tunikoita jne.Eihän mulla sopis kaappeihin tuommosia määriä, kun sulla ;))