perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävänpäivää kaikille!

Hyvää Ystävänpäivää kaikille. Itse unohdin, tai mieluummin, en ehtinyt laittaa, kortteja postiin. Yhden omatekoisen (vm. 2010) kortin annan nyrkkipostissa ystävälleni tänään. Hän lupasi viedä minut teekauppaan, ja sitten teatteriin Hgin Karjalatalolle Käpylään. Eli minulla on vapaailta. Pappa hakee tytöt päivähoidosta.

Ihanaa, kohta on viikonloppu. Tarkoitus olisi lauantaina käydä uimassa tyttöjen kanssa. Sq tulee mukaan, koskan,  niin kauan, kun nuo tyypit eivät osaa uida, pitää mennä mukaan vahtimaan, että eivät huku. Uintitaito täytyy heidän saada, luistelemaan ja hiihtämään ei ole pakko oppia. Sitä ei meinaan kuole, jos ei osaa noita kahta jälkimmäistä asiaa.

Itse olin 4-vuotias, kun opin vahingossa uimaan. Menin isäni ja veljeni kanssa uimahallille. He jättivät minut lastenaltaaseen ja menivät itse uimaan matkaa. Muistan, kun yht'äkkiä vain tajusin, että osaan uida selkää. Jossain vaiheessa opin koirauinnin. Ikinä en mitään uimakouluja käynyt, mitä nyt koulun kanssa kävimme joskus uimassa. Joten sen takia rintauintitekniikka minulla on aivan väärä. Mutta pärjään. Olen hidas mutta sitkeä uija.

Tytöt rakastavat vedessä läträämistä. Eivät millään malttaisi olla ennen uintia saunassa edes 5 minuuttia. Heti pitäisi päästä uimaan/läträämään. Uinnin jälkeen tykkäävät maata lauteella. Ja pukuhuoneessa maistuu äidinleipä. Ei minun siemen-pähkinäleipä muulloin maistuisikaan. Vain silloin, kun on kova nälkä.

Ei kommentteja: