torstai 13. helmikuuta 2014

Uusi kirppis paikkakunnalle

Uusi kirppis aukeaa tässä tai ensi kuussa. Olen sitä odottanut jo pari kuukautta, koska minulla on sillä kirppiksellä kaksi pöytävarausta. Jatkuva pöytä, jolloin ottavat 30% tuotosta. Tuota roinaa on kertynyt niin kamalasti, että nyt haluan nurkat tyhjäksi. Siis autotallin ja hallin nurkkiin on kertynyt kirppisroinaa. Osan myyntituotosta laitan uudelle lastensairaalalle.
Sitten laitan myyntiin osan käyttämättömistä postikorteista, joita en kerää, esim. onnittelukortteja. 
En tiedä, kunka kauan pöytiä pidän. Ehkä kauankin, koska minun ystävä ja yksi mummeli haluaisivat päästä tavaroistaan eroon. Olen lupautunut avustamaan hinnoittelussa. Itse voin väsätä hintalaput, se ei ole mikään ongelma.
Tänään kirppiksen omistaja soitti ja sanoi, että tänään voi mennä tutustumaan. Hän piti keskustassa kirppistä. Minulla oli siellä pöytä 2 viikkoa, ja sen jälkeen myin 11 kuukautta postikortteja. Kun kertoi, että muuttavat uusiin, isompiin tiloihin, niin päätin toimia heti ja varata pöydän tai kaksi.
Toivottavasti menestyy, vaikka ei ole enää keskustassa. 

Nyt paikkakunnalla on jälleen kolme varteenotettavaa kirppistä.

Ei kommentteja: