perjantai 22. kesäkuuta 2012

Hyvää juhannusta

Istun kiven päällä metsässä. Aurinko paistaa. Olen Suomen suurimman lähteen äärellä. Odotan ihmisiä, jotta pääsisin uimaan ja saunomaan, sillä takana on 20 kilsan pyörälenkki.
Jos olisn tajunnut pakata pyyhkeen ja uikkarit mukaan, olisin jo saunassa. Sq:n ja tyttöjen pitäisi kohta tulla.

On juhannus. Ihmisiä on paljon täällä srk:n leirintäalueella. Tänne mekin tulimme, mökittömiä kun olemme. Täällä ei tarvitse ihmetellä, missä kaikki ovat. Kotona oli niin hiljaista, kun naapuritkin ovat kadonneet jonnekin. Onkohan varkailla kiirettä?
Juhla on jo alkanut, kokko sytytetään klo 20. Mä toivon pääseväni uimaan ja saunaan. Ehkä kanttiinista voin ottaa jonkun herkkupalan.

Eilen Elli toisteli "äiti" ja osoitteli minua. Se on se eka sana siinä.
Pottailu aloitettiin parin kuukauden tauon jälkeen. Tyypit ei varmaan mitään muuta tekiskään, kuin istuisivat potalla :D
Katotaan, saanko mä tän reaaliajassa nettiin, kun toi yksi ohjelma ei nyt toimi.
Terveisiä vaan täältä metsästä!

2 kommenttia:

koivunlehti kirjoitti...

Kiitos lähettämistäsi postikorteista! Varmasti kaikille paikka löytyy esim. Vakasta. Niissä oli monta hienoa postimerkkiäksin :)

koivunlehti kirjoitti...

Ihana kuulla ensimmäinen sana :) Ja hienoa, jos pottailu kiinnostaa. Ei nimittäin esim. minun lähisukua aina kiinnosta... :D