sunnuntai 3. tammikuuta 2010

HUV! Ja arkinen aherrus alkaa huomenna

HUV eli Hyvää Uutta Vuotta, niin kuin hiukan myöhässä. En ole paljoa istunut koneen äärellä viime aikoina. Olen tehnyt kaikkea muuta, mm. nukkunut myöhään joka ikinen päivä (sinne puoleen päivään asti).

Vuosi 2010 otettiin vastaan kaupungin keskustassa paukkuja katsellen. Oli taskussa mulla kaksi viinilasia, ja kun vuosi vaihtui, kaadoin glögipullosta pienet paukut meille ja kilistelimme pakkasessa.
Kotia tultiin ja saunottiin taas. Sitten minä, avantohullu, tein jotain aivan pähkähullua: laitoin uikkarit päälle ja menin tekemään lumienkeliä näiden kerrostalojen keskelle. Lunta oli ainakin metri... ja hauskaa oli. Kello olikin jo 01 tms, joten ei minulla tainut olla silminnäkijöitä. Kun ei ole avantoa, niin ei ole. Ja näinä päivinä pääsee lumihankeen kaupungin keskustassakin, kun on niin paljon lunta kaikkialla.

Niin se on, että kaikki kiva loppuu aikanaan, eli töihin huomenna maanantaina. Pääpingviini ja froteeankka jäävät kotia pelaamaan kaiketi tietokonepelejä, kun minä aloitan arkisen aherruksen. Miten ihmeessä pääsen huomenna kuuden pintaan ylös punkasta, kun olen tottunut nukkumaan myöhään?? Nukkuminen on niin kivaaaaaa!!!!

Ei kommentteja: