torstai 5. toukokuuta 2011

Elokuu 2013

Torstaina ajelin Hesaa ristiinrastiin. Ensin kävin Puksussa ABC:llä kahvittelemassa tuttavan kanssa.
Sitten puolen tunnin visiitti Vantaan Sinelliin, jossa oli kiitettävästi kaikenlaista puoleen hintaan. Minun pienistä ostoksista laitan kuvia myöhemmin. Onneksi Sinelliin oli tullut ostoskärryt, joten sellaiseen sain tytöt kaukaloineen. Olisi kädet venyneet monta senttiä, jos olisin joutunut kaukaloita pitkin isoa kauppaa kantamaan. Sinelli on ihana paikka. Kyllä saisi eurot hyvin kulumaan siihen kauppaan.
Sitten kävin työpaikalla. Pomolle sanoin, että tulen töihin elokuussa 2013. Hän otti tiedon hyvin vastaan. Ymmärsi kyllä, onhan hänenkin lapset olleet joskus pieniä. Näitä lapsia olen niin kauan kaivannut, niin kyllähän nyt olen tyttöjen kanssa kotona mahd. pitkään.
Se aika menee varmaan tosi nopsaan, niin ainakin kaikki väittää.
Illalla olin vielä Torppiksessa Helinän kummin luona pari tuntia, sitten riensin kotia, kun Elli alkoi pitkästymään
......
Vappu meni rauhallisesti. Teimme ämoärillisen simaa, ja Sq söi muutamat tippaleivät. Kävimme vain keskustassa kärräilemässä ja katsomassa pikkukaupungin vappuhulinaa. Hymynaama-ilmapallo ostettiin tytöille yhteisesti (minä sen kyllä valitsin). Oli kyllä tosi kylmä ilma.

Juuri nyt olemme Motocross-kilpailuissa.




Kuten kuvasta näkyy, täällä on todella "mielenkiintoista" tyttöjen mielestä.

Jospa huomenna pääsisin rullaluistelemaan. En ole luistellut melkein kahteen vuoteen, sillä viime kesänä en pystynyt rullaluistelemaan raskauden takia.

Pihaa olen parannellut: kaivanut voikukkia ylös, miettinyt kivien paikkaa... Nyt on hyvä repiä rikkaruohoja, kun on iso monttu, mihin niitä roskia heittää.
Ehkä joku lehtikompostikehikko pitää kehittää pihan perälle.

Huomenna on ensimmäinen äitienpäiväni!!! Voi jytky!

Ei kommentteja: