sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Terveisiä kylpy

Laitoin tänään sivupalkkiin käännösapulaisen ulkomaisia lukijoita varten (jos niitä on). Noh, aikani tappelin, että sain toimimaan - loppujen lopulta helppo homma. Sain vähän apua. Testasin sitä, ja toimiihan se.

Käänsin eilen kirjoittamaani tekstiä japaniksi, ja japanista takaisin suomeksi. Huomasin, että se kääntää englannin kautta: suomi -> englanti -> japani; japani -> englanti -> suomi. Totean, että koskaan ei kannata mitään vierasperäistä sivua kääntää suomeksi, tulee niin hullua tekstiä eteen.
Lukekaa, ja naurakaa:

Eilen rakentamista vasemman neliön hoteisiin tyttöjen ja polytrauma potilasta, ja kävin saunassa. Minulla on nyt vielä useita naisia jengi Kotiharjun sauna Sörnäisissä. Tämä on kuin aikalisä nyt ... sanon ... paikka ei halua mennä sinne. Joten olen puoli alasti pihalla miehet menivät noin viisi vuotta sitten, kun enemmän kuin istua, kävely minua. Olen vastaanotin, mietin, onko maa ollut tuoda kännäyspaikka. No menen sinne päin minua. Alakerrassa, miesten puoli (usein käytetty), ja puolet naisista lattialle (löysä). Se on paikka iiiihana! Haluaisin suositella. Hesassa sauna on yhteinen, joku, jotkut vasemmistolaisia. 

Kirjaudu Saunaa lämmitettiin pituus on 1,5 metriä. Saunan korkeus on useita metrejä, rivi 40-luvulla. Korkealla tasolla, kiivetä monta vaihetta kylpy on hieno ohjelma. Suihkut ovat tilavia ja todella. Se mahtuu 40 henkilöä kerrallaan. Kyllä, suihku, mutta se ei ole aivan oma itsensä, puhdas ämpäri pelkällä tartte sinne enää. Välilevy (naiset) voi nimittää. Nautin todella kokea, ottaa muutaman kerran. Kun peset hiukset vain joku muu. Lisäksi oman pukuhuone yhtä todistusvoimaisia, ja sauna. Ei, en ole päivitetty, ja kyllä, se oli remontoitu, kun tunnet sen, ymmärtää, että se on kuin menisi jossain kaukaisessa menneisyydessä. 


Tampere on vanha yleinen sauna (kuten monet piirteet Suomen vanhimman uimalaitoksen jos) suihku. Olen ystäväni (Erie sponsori), sauna, vaikka hulluja ihmisiä, on siellä.
Eilen, kylpy on liian kuuma minulle se oli luultavasti pidempi, mutta kyllä istuivat pöydän pukuhuone emme nauti saunan, syödä vähän hiukopalaa yöllä.

2 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

:D

Maarit kirjoitti...

Ihanaa tekstiä, hehhheee:D