maanantai 7. kesäkuuta 2010

Hiljaiseloa

Perjantaina olin töissä yhdeksään asti, koska järjestettiin eräänlaiset grillausjuhlat. Minä en jaksanut myöhään valvoa, vaan lähdin jo ensimmäisten joukossa pois. Oli kyllä mukavaa!

Lauantaina olimme lakkiaisissa lähes koko päivän. Päivä ei ollut niin onnistunut, koska päätäni särki koko ajan. Onneksi sain istua ja olla tekemättä yhtään mitään. Pidin vain huolen, että kahvipannuissa oli kahvia. Sen jobin olin itselleni ottanut.

Sunnuntaina sitten en meinannut päästä ylös sängystä, kun olin nukkunut huonosti säryn takia, mutta klo 12 oli noustava! Lähdin kaverin luokse grillailemaan ja paistattamaan päivää (paksussa takissa - oli kylmä!) Illalla jaksoimme käydä tekemässä tunnin pyörälenkin. Oli onneksi särky kadonnut aamupäivällä.

Siinä se viikonloppu sitten menikin.

Jaksoin pinon skannata postikortteja ja lähettää kuvat Uuteen-Seelantiin. Ehkäpä kohta on minulla muutamia uusia postikortteja kokoelmassani.

Ei kommentteja: