perjantai 9. huhtikuuta 2010

Viisi korttia lisää

Tein näitä enkelikortteja muutama. Minulla on muutamia arkkeja leikattavia 3-D-kuvia, ja en halua leikata enää yhtään. Laitan ne tänne blogiin joskus, ja joku saa ne, jos huolii. Leikattavat 3-D-kuvat eivät ole minun juttu, niistä tulee saksikäsivaiva :-D

Tuli mieleen muistoja: 14-vuotiaana aloin leikkaamaan matonkuteita kesätyökseni. Jaksoin tehdä tunnin, ja sitten alkoi jo käsi vaivaamaan...

Ostin sydämenmuotoisen kirjan kirppikseltä, jonka sivut aion käyttää kortteihin.

Ihan vain kukkasia.

Synttärikakku, johon käytin Tulip-... kangasväriäkö se nyt olikaan?


Ja jonkun tekemä virkkuutyö pääsi korttiin. Jospa näitä oppisin virkkaamaan (oppia ikä kaikki).

(59/365)

3 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Hienoja kortteja olet taas tehnyt! Minä myös olen todennut, että 3d-kuvien leikkely ei ole minun juttuni, ostankin 3d-kuvat aina valmiiksi stanssattuina niin ei tarvitse muuta kuin painella irti.

Tuula kirjoitti...

voi vaan ihailla. eiolisi tullut mieleen käyttää tyommoista virkkuutyötä kukassa!

koivunlehti kirjoitti...

Virkattu liina kortissa: sinulla on mielikuvitusta! Hieno!