maanantai 1. kesäkuuta 2009

Työnarkomania iskee

Olin töissä klo 21.30 asti! Siis jälleen kellon ympäri. Olenkohan muuttamassa työpaikalleni vai mikä on? En tiedä. Sisällä töissä on ainakin hiukan viileämpää kuin ulkona. Koko sunnuntain olin sisällä, tai noh, kyllä istuin terassilla ja lueskelin, mutta sitten kun aurinko siirtyi teranssin puolelle, minä siirryin sisälle. Nukuin, luin, katselin telkkua. En siis tehnyt yhtikäs mitään eilen kotona. En jaksanut, olin niin uupunut lauantaista, kaiketi.
Tänään sitten töissä koko päivä. Huomenna lähden "jo" 15:50 töistä, pitää tulla kotia töitä tekemään. Kun ensi sunnuntai on ohi, huokaisen helpotuksesta ja voin alkaa viettämään "lomaa", eli käyn vain töissä kahdeksasta puoli viiteen. Siis kun sunnuntaihin asti vaan jaksan.
Pitäisi jo olla nukkumassa, mutta mä vaan istun koneeni ääressä. Huomenna väsyttää hirveästi, jos en nyt painu nukkumaan.

2 kommenttia:

koivunlehti kirjoitti...

Huh huh, intoa työhön vaan.
Kiva, että Vakka kiinnostaa :-) Täytyy heti kertoa, että tänä kesänä Vakka on kiinni pitkään, koska siellä tehdään remonttia. Se suljetaan juhannuksena ja avautuu vasta ... hetkinen, enpä taida tietääkään! Syyskuun alussa vissiin.

Tuula kirjoitti...

hurjalta työmäärältä kuulostaa!