lauantai 13. kesäkuuta 2009

Missä teksti, missä teksti?

Varmaankin te noin 50 ihmistä ihmettelette, missä ovat ne tekstit viimeisen 7 päivän ajalta. 
Olen ne täältä poistanut, koska haluan pitää tämän blogin nyt vain askartelua ja keräilyä varten. Siirsin ne "mustat" tekstit uuteen blogiin. Ja yllätys, yllätys, en kerro osoitetta sinne suoraan, mutta etsivä löytää... Kerro sitten minun toisessa blogissani, löysitkö helpostikin sinne. :-)

Kävin äsken "yöllä" pesemässä pyörän. Alkoi ukkostaa ja satamaan rankasti. Mulle tuli kiire painua pihalle pesemään pyörä siitepölystä ja muustakin kakasta. Ei onneksi salama iskenyt, mutta nyt on pölyt pesty siitäkin.

Tänään pesin terassin ja puutarhapöydän pölystä, sekä lakaisin autokatoksen viime syksyisitä lehdistä. Olen siis ollut lähes "normaalilla" tuulella.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pistitpä pahan! En löytänyt uutta blogiasi, kaipa olen sitten niin ääliö etten osaa etsiä... Harmi, haluaisin kyllä seurata vaiheitasi jatkossakin, olen ollut niin järkyttynyt tilanteesi vuoksi ja toivonut sinulle parempaa

Anonyymi kirjoitti...

En löydä minäkään. Olen käynyt aina silloin tällöin lukemassa enkä edes tiedä, mitä on tapahtunut...

Voimia joka tapauksessa, koska ilmeisesti tuo tapahtunut ei ole ollut kovin mukavaa.